Steam en De Bruijn PR aan de slag voor Great Place to Work

Steam en De Bruijn PR aan de slag voor Great Place to Work

debruijnpr No Comment

Werkgeversranglijst Great Place to Work heeft gekozen voor de bureaucombinatie Steam en De Bruijn PR voor de uitvoering van communicatie en PR rond de lijst van Best Workplaces. Steam zal in 2017 de conceptuele communicatie verzorgen voor de bekendmaking van de lijst met Best Workplaces. Daarvoor zal Steam initieel een nieuwe website bedenken en ontwikkelen om de Best Workplaces een plek te geven om zich te kunnen presenteren. De Bruijn PR is verantwoordelijk voor de vrije publiciteit en online zichtbaarheid voor de organisatie Great Place to Work en de bekendmaking van de Best Workplaces ranglijst op 21 maart 2017.

Great Place to Work wil bouwen aan een betere samenleving door organisaties te helpen in hun ontwikkeling naar een Great Workplace. Elk jaar wordt daarom in maart de lijst van Best Workplaces gepubliceerd. De lijst is het gevolg van de spiegel die organisaties wordt voorgehouden als werkgever. Organisaties die een traject aangaan met Great Place to Work voeren twee onderzoeken uit: een medewerkersonderzoek (de Trust Index©) die de mate van vertrouwen, trots en plezier meet en een evaluatie van beleid, programma’s en initiatieven in de Culture Audit©. Uit beide onderzoeken volgt een score en de combinatie hiervan bepaalt of een organisatie zich een Best Workplace mag noemen en welke positie op de lijst behaald wordt.

Great Place to Work wil in 2017 meer aandacht vragen voor het belang van een plek in de lijst en de voordelen die het zijn van een Best Workplace met zich meebrengt, zoals een positief effect op de  employer branding van organisaties en het aantrekken van nieuw talent.

Plaats een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Interesse in een vrijblijvend adviesgesprek ?