Persberichten voor onze opdrachtgevers

Amine Mancour Billah wint landelijke Flexkracht verkiezing 2017

debruijnpr No Comments

Meeste stemmen voor dansende vuilnisman uit Venlo

Breda, 23 november 2017 – Amine Mancour BIllah (32) heeft de landelijke Superkracht 2017 Award! gewonnen. Hij won de stemverkiezing voor beste flexkracht met het grootste aantal stemmen en liet daarmee tientallen andere genomineerde flexkrachten uit het hele land achter zich. Actief Werkt! wil met deze verkiezing aandacht vragen voor het belang van flexkrachten voor heel veel bedrijven en de flexcollega’s persoonlijk bedanken voor hun werk en inzet. Amine is chauffeur en belader van een vuilniswagen bij Van Gansewinkel Renewi en hij valt op door zijn bijzonder positieve werkhouding. Hij wint met de Superkracht AWard! een geheel verzorgd weekend weg en hij mag zich het hele komende jaar Superkracht 2017 noemen.  

Dansend de werkdag door
Directeur Ronald Kardol van Actief Werkt! licht de verkiezing toe: “We wilden met deze verkiezing onze waardering tonen voor de inzet van onze flexkrachten. Er is overweldigend op gereageerd vanuit het hele land. Dat is voor ons een bevestiging dat onze persoonlijke en lokale benadering van zowel flexkrachten als opdrachtgevers werkt en daar zijn we best trots op!” Klantmanager Fleur van Asten: ”Amine is voor ons de terechte winnaar. Hij is een hele fijne werknemer en collega voor Renewi, zijn collega’s en Actief Werkt!. Hij is altijd positief en is al heel veel mensen opgevallen in Venlo omdat hij als chauffeur en belader letterlijk door zijn werkdag heen danst. Een collega van Amine plaatste daar afgelopen augustus al een mooi filmpje van op YouTube dat door heel veel mensen is bekeken. Zijn optimistische instelling, inzet en betrokkenheid hebben hem deze titel bezorgd. Dik verdiend!”

Actief Werkt - de Bruijn PR

Actief Werkt! Uitzendbureau organiseert landelijke flexkracht verkiezing

debruijnpr No Comments

Uitzendorganisatie wil belang flexibele schil benadrukken en flexcollega’s bedanken

Breda, 8 november 2017 – Flexkrachten vormen een van de belangrijkste pijlers van de huidige economie waarin veel bedrijven, zowel klein als groot, voor een aanzienlijk deel afhankelijk zijn van hun flexibele schil. Een aspect dat volgens Actief Werkt! uitzendbureau nog te vaak onderbelicht wordt. Reden voor de organisatie om haar flexkrachten extra in het zonnetje te zetten en waardering te tonen voor hun werk en inzet. Actief Werkt! organiseert daarom de Superkracht 2017 AW!ard verkiezing.

Persoonlijke benadering flexkrachten werkt
Actief Werkt! gelooft sterk in een persoonlijke en lokale aanpak. Directeur Ronald Kardol van Actief Werkt! licht toe: “Deze persoonlijke benadering en begeleiding wordt enorm gewaardeerd door onze flexcollega’s. Dit wordt keer op keer bevestigd in onze tevredenheidsonderzoeken waarin we ook terug zien dat de mate waarin een flexcollega Actief Werkt! zou aanbevelen in zijn omgeving ieder jaar weer stijgt. Met de huidige verkiezing tonen we onze waardering voor hun inzet. Die persoonlijke aanpak hanteren we overigens ook voor opdrachtgevers. We willen zo dicht mogelijk bij onze klanten en werkzoekenden zitten. Alleen zo leer je elkaar echt goed kennen en kunnen we de juiste match maken tussen bedrijven en kandidaten. We merken dat deze aanpak erg goed werkt.”

Superkracht AW!ard 2017 - De Bruijn PR

Nederland en Vlaanderen lopen storm voor slimme stomer

debruijnpr No Comments

Foodtech start-up Mealhero haalt meer dan 50% op in openingsweekend Kickstartercampagne

Gent, 8 november 2017 – De foodtech start-up Mealhero brengt een slimme stomer op de markt die het gemak van een afhaalmaaltijd combineert met het gezonde van een foodbox – op het lijf geschreven van de drukbezette millennial die snel én gezond wil eten. De slimme stomer herkent de vriesverse ingrediënten die in een maaltijdbox aan huis geleverd worden aan het slimme label en bereidt ze in 20 à 30 minuten, zonder tussenkomst van de gebruiker. Mealhero zet zo de diepvriesmaaltijd terug op de kaart. Met de 200 beschikbare ingrediënten zijn tot 700 verschillende maaltijden mogelijk. Met de Kickstarter-crowdfundingcampagne, die het afgelopen zaterdag lanceerde, haalde het ondertussen al 36.586 euro op – 53% van het beoogde bedrag om de productie van de slimme stomer op te starten. Slechts twee uur had Mealhero nodig om 30% (ofwel 20.000 euro) van het doelbedrag binnen te halen. De crowdfundingcampagne loopt tot en met 4 december.

Eten anno 2017
Mealhero speelt in op de behoeften van drukbezette millennials die ’s avonds niet nog een half uur achter de kookpotten willen staan of hun toevlucht willen nemen tot een afhaalpizza, maar wel lekker en gezond willen eten. Het is het geesteskind van Anton Claeys, Steven Debaere en Jeroen Spitaels die elkaar leerden kennen aan de Vlerick Business School in 2014. Het idee ontstond uit hun eigen ervaring. “We waren altijd tegen elkaar aan het klagen dat we geen tijd of zin (in kookfiasco’s) meer hadden als we ’s avonds laat thuiskwamen, maar ook niet in de zoveelste ongezonde afhaalmaaltijd. Iets wat we ook in onze omgeving hoorden. Mealhero speelt precies daarop in”, aldus CEO Jeroen Spitaels. „In een wereld waarin we bellen met ons horloge en auto’s zelfstandig rijden, is het een logische volgende stap dat slimme technologie ook een rol gaat spelen op het gebied van onze voeding.”

Mealhero stomer - DBPR

Duizelingwekkend veel dilemma’s voor dertigers

debruijnpr No Comments

Overgrote deel millennials twijfelt over gemaakte keuzes

Amsterdam, 3 november 2017 – 85% van de 5053 millennials die meededen aan Monsterboards Dertigers Dilemma Test vraagt zich af of zij wel op hun plek zitten. Zowel qua werk als privé. Een kleine 80% van de deelnemende mannen en 87% van de vrouwen zou het op enig vlak wel anders willen. Het zijn opmerkelijke aantallen. Zeker als je je bedenkt dat de beroepsbevolking in 2020, naast mensen uit de generaties X en Z en babyboomers, voor 35% uit millennials zal bestaan. Een alarmerend signaal voor werkgevers.

De lat ligt hoog
Millennials leggen de lat hoog. Ze hebben hun studie met succes afgerond, ambiëren een goede baan die een relevante bijdrage levert aan de maatschappij, werken hard om die te bemachtigen, hebben een rijk sociaal leven, een boeiende relatie, reizen de wereld rond en willen ondertussen ook nog een gezonde lifestyle hanteren. Als je alle posts op social media ziet, lijken zij hun leven perfect op orde te hebben. Maar uit de Facebook test die recruitment platform Monsterboard in september en oktober onder dertigers uitzette, komt een ander beeld naar voren.

Dertigers Dilemma Test

Interesse in een vrijblijvend adviesgesprek ?