KPN TDD

KPN etaleren als grootste ICT speler in de markt

KPN Digital Dutch 2017

KPN organiseerde in 2016, 2017 en 2018 The Digital Dutch. TDD is een interactief evenement voor zakelijke klanten en relaties over de digitale transformatie. Er worden digitale innovaties en praktijkcases gedeeld om de aanwezige bezoekers te inspireren en handvaten te bieden voor hun eigen business. Het event wordt ontwikkeld en uitgevoerd door communicatieadviesbureau Steam en eventorganisator en -ontwikkelaar Fjuze. De Bruijn PR heeft in 2017 en 2018 in opdracht van Steam de publiciteit van het event verzorgd.

De Bruijn PR heeft in aanloop naar en tijdens het event aandacht gevraagd voor het event en de kansen van digitale transformatie voor Nederlandse bedrijven. Daarbij etaleerden we KPN als één van de grootste ICT spelers in de markt. We kondigden het event aan en initieerden inhoudelijke interviews met KPN en een aantal partners tijdens het event. In 2018 vertaalden we het KPN Digital Dutch onderzoek over de stand van de digitalisering bij Nederlandse bedrijven naar diverse blogs en PR berichten.

Nationale Monitor Digitale Tranformatie KPN TDD2 018In 2017 werd het event volop belicht in de vakmedia, waaronder Telecompaper, Computable, Emerce, Adformatie, Marketing Online en Digitailing. In 2018 schreven we diverse blogs over het onderzoek zoals.: “7 trends in nieuwe technologieën” en “Bedrijfsleven mist kansen op het gebied van digitalisering”.